Travel Light

3 september 2013

Je kent het wel.... je bent fotograaf en je wil op alles voorbereid zijn. Maar voordat je er erg in hebt loop je er zó bij. Dat is nu niet mijn gedachten van 'travel light'.

Hiermee is mijn dilemma dan ook geboren.... wat ga ik wel of niet aan camera(s) meenemen .....

1. Henry:
    3 september 2013
    Om gewicht te sparen kun je de lenskappen vervangen door een plastic zakje. Overigens, ik heb nog een Brownie six-20 camera model D, lekker licht....

Henry
  2. Nichtje :-):
    3 september 2013
    Bovenstaande foto is misschien ook ietwat overdone...
    Wil wel natuurlijk een prachtige foto van een regenboog bij de Niagara falls :)

Leuk dat je hier kan reageren zonder al te veel ellende :-)

Dikke knuffffffffffff en ga er van genieten jullie twee!!!
    xxx
  3. Ans:
    3 september 2013
    Je kunt ook alleen je Iphone meenemen!
  4. Marlène:
    4 september 2013
    oohhh ome Henry...in 1 woord: AWESOME!!!
    Maar zo'n cool vette oldie durf ik niet mee op reis te nemen hoor!