Chicago

9 oktober 2013 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vandaag hadden we een reisdag naar Chicago. Vanuit new York zijn we met twee vluchten naar Chicago gevlogen. Met de taxi naar JFK was als een attractie op zich. Onze twee koffers paste niet in de eerste taxi dus moest er een andere taxi worden voorgereden :-). Koffers eenmaal in de auto kon de rit door hartje centrum van new York beginnen. We hebben zo'n 1,5 uur in de taxi gezeten om vervolgens afgezet te worden bij aankomsthal van Delta. De taxi chauffeuse verschoot van kleur want die begreep meteen dat we naar vertrek moesten. Gelukkig hadden ze een trap en lift :-).

Bij de veiligheidscontrole kreeg Marlène een persoonlijke controle van haar tas, wat bleek de tube zonnebrand was te vol waardoor ze teveel vloeistof bij zich had. Met tegenzin werd de tube ingeleverd. Na een herhaalde scan kwam ook Marlène door de beveiliging.

We zijn zonder vertraging aangekomen in Chicago. Met een taxi waar onze koffers inpaste aangekomen bij het Marriot downtown Chicago. De eerste indruk van de stad is dat hij erg schoon is en een schitterende skyline.

1. Henry:
    10 oktober 2013
    En Al Capone nog tegengekomen? Die had meer vloeistof dan een tubetje zonnebrandcreme. Wat een paranoïde gedoe zeg! Maar zo is de reis hoe dan ook niet saai.
    Alvast veel plezier daar en groetjes van Joke en mij, Henry
  2. Nichtje :-):
    14 oktober 2013
    Pfff wat een idioot gedoe.. kan me niet voorstellen dat zonnebrandcreme nu zo ernstig is:( Typisch Amerika....)