Vlucht en aankomst in Boston

21 september 2013 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

In het vliegtuig kwamen wij tot de ontdekking dat de man bij de balie van de KLM niet de waarheid had gesproken over onze zitplaatsen. We zouden in het middenpad zitten met één stoel aan het gangpad. We zaten wel in het middenpad maar links en rechts zaten er mensen zodat we niet vrij konden in en uitstappen. De verdere vlucht is goed verlopen met een kleine vertraging van 22 minuten.

Bij de douane viel de rij gelukkig mee, we mochten zonder lastige vragen Amerika weer in om vervolgens met de bus naar de autoverhuur te gaan. Als sardines in een blikje gingen wij naar het verhuurbedrijf.

Zoals het gaat bij autoverhuurbedrijven probeerde ze op alle mogelijke manieren opties en grotere auto's te verkopen. Toen hij merkte dat we daar niet gevoelig voor waren had het verhuurbedrijf een klein probleempje. Het type auto wat wij hadden gehuurd bleek niet echt voorradig waardoor er niets anders opzat op een gratis upgrade te geven. Vonden wij Nederlanders niet erg :-).

De TomTom gaf aan dat we drie kwartier nodig hadden om bij het hotel te komen, blijkbaar had John op het knopje geen tolwegen gedrukt waardoor we site seeing Boston hebben gedaan. Toen de TomTom aangaf bestemming bereikt was er in geen velden of wegen een hotel te bekennen. Oeps hadden we wel het juiste adres wel ingevoerd :-s. Dat bleek wel het geval te zijn maar TomTom wist het niet meer. Toen zijn we op het oude vertrouwde Google Maps verder gegaan. Gelukkig zaten we wel in de goede richting maar we moesten nog wel 5 Miles (~ 8 km) verder rijden. Ergens in de middle of know where stond ons hotel.

Het is een prima hotel waar we de eerste twee dagen het goed uit kunnen houden.

Gelukkig was er op loopafstand van het hotel een goed restaurant. Alleen hadden de ontwerpers van dat gebied nooit bedacht dat mensen zouden lopen van het hotel naar het restaurant er waren dus geen trottoirs waardoor we over de autoweg naar ons diner zijn gelopen :-).

Toen we na het eten terug waren in het hotel zijn we bekaf gaan slapen, was toen 10 uur 's avonds en voor ons lichaam was het 4 uur in de nacht.

1. Henry:
    21 september 2013
    Tja wie gaat er nu naar een wie gaat er ook naar een ontwikkelingsland
    Ik hoop dat het eten wel op een bord lag

Groetjes
    Joke en Henry
  2. Ans:
    21 september 2013
    De vakantie kan beginnen!!
  3. Nichtje :-):
    21 september 2013
    Zo zie je maar waar de scouting goed voor is geweest! Grinsssss ga der van genieten!!