Aankomst in Rennweg

30 mei 2014 - Rennweg am Katschberg, Oostenrijk

Na een goede nachtrust in hotel Astrid en een lekker ontbijt met heerlijke broodjes zijn we onderweg gegaan naar Rennweg. Vandaag ook weer veel regen onderweg maar geen wegwerkzaamheden die file veroorzaakte.

We waren in twee uur tijd op de plaats van bestemming. Nog veel te vroeg om ons appartement in te gaan. Daar aangekomen was het heerlijk weer, geen regen en zonneschijn :-).

We zijn daarna eerst de omgeving gaan verkennen met de auto. Al snel vonden we in het dorp een parkeerplaats waarvandaan verschillende wandelroutes starten. Zonder enige voorbereiding besloten om een wandelroute te gaan lopen. Dit was gelijk een route waarbij we te maken kregen met klimmen tegen een steile bergwand op. Dit was heel leuk om te doen te meer dat we beide merkte dat onze conditie de laatste tijd erop is vooruit gegaan :-)

Na de wandeling zijn we boodschappen gaan doen zodat we 's avonds ook iets te eten hadden. We hebben vanuit Nederland zelfs ons Airfryer meegenomen zodat we gezond en vetvrij eten kunnen klaarmaken.

Toen we ingecheckt  waren in onze appartement zijn we een rondje gaan lopen om de omgeving te verkennen. Op een gegeven moment liepen twee geiten met ons mee. Geen idee van wie deze geiten waren maar ze wilde van geen wijken weten. We wisten eigenlijk niet echt goed wat we met die geiten aan moesten tot het moment dat de geiten besloten niet meer met ons mee te lopen maar met iemand anders.

Marlene heeft vanavond de houtkachel aangestoken en dat geeft een heerlijke warmte. We zitten namelijk op 1.650 meter hoogte en nog niet alle sneeuw is weg wat maakt dat de avond fris is.

1. Henry:
    30 mei 2014
    Waren het vrouwtjes geiten? dan kwamen ze voor John!!.
    Nou maar hopen op goed weer.
    Henry