New York

5 oktober 2013 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag zijn we vanuit Philly naar New York gereden. Normaal gesproken kun je daar 1,5 uur over doen echter door de vele wegwerkzaamheden hebben we er drie over gedaan. Je merkt dat het heel erg druk is in de omgeving van NY. Op een gegeven moment reden we 6 banen breed en de TomTom wist daar lang niet in alle gevallen raad mee.

Eenmaal aangekomen op de luchthaven waar we de auto moesten inleveren bleek het nog niet zo eenvoudig te zijn om onze verhuurder te vinden. We hebben toch wel een aantal rondjes gereden voordat we de erg kleine bordjes hadden gevonden hoe we moesten rijden. We knepen hem behoorlijk want de tank stond al ruim in reserve en er waren niet echt benzinepompen te vinden. We mochten de auto nl met een lege tank inleveren maar de spelregel is wel dat hij rijdend binnenkomt en niet duwend :-). De auto is verder ook goed bevonden door het verhuurbedrijf dus we waren daar snel klaar.

Vervolgens zijn we met shuttle en monorail aangekomen bij de taxi. Nadat we een flat fee hadden afgesproken heeft Marlène de rit van haar leven gehad. Een achtbaan is een eitje volgens haar met betrekking tot de rijstijl van een NY taxichauffeur :-).

We hebben in het hotel een kamer gekregen op de achtste verdieping met uitzicht over het water en de stad New York. Erg mooi moet ik eerlijk zeggen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lotte:
    5 oktober 2013
    Heeft marléne de winkel hot topic gevonden ?? Is het leuk in amerika
    Volgende keer wil ik mee
  2. Marlène:
    Hi Lotte.
    Vandaag zijn we nog niet New York, de binnenstad, in geweest maar mocht ik langs de winkel komen ga ik zeker voor je kijken ;-) xxxx
  3. Henry:
    5 oktober 2013
    Weer geluk gehad, niet hoeven duwen.
    Joke en ik hebben vandaag ook een hele reis gemaakt. Helemaal naar Zutphen en daar met de fluisterboot een tochtje over de Berkel en de gracht.
    Naar aanleiding van jullie reis nog een hele discussie gehad met Sebastiaan en zijn kameraad Mike over het wonen in Amerika. Zijn kameraad zou zo willen. Sebastiaan niet. verder weet ik niks. groetjes van tante Joke en mij